Tulevia tapahtumia:

Pohjois-Pohjanmaan Kokoomusnaisten piirihallituksen kokous ja illanvietto järjestetään piiritoimistolla maanantaina 14.10. kello 17.00 alkaen. Piirihallituksen kokous kestää noin 1,5 tuntia, minkä jälkeen ilta jatkuu rennoissa merkeissä!

Ympäristöseminaari 26.10. kello 10.00

Pohjois-Pohjanmaan Kokoomusnaiset järjestävät ympäristöseminaarin lauantaina 26.10. kello 10.00 Aleksinkulman Pohjansalissa (2. kerros).

Seminaarissa ovat puhujina MEP Sirpa Pietikäinen sekä kansanedustaja ja ympäristovaliokunnan jäsen Saara-Sofia Sirén. Puheenvuorojen jälkeen järjestetään vaalipaneeli Kokoomuksen Naisten Liiton puheenjohtaja- varapuheenjohtaja ja liittohallitusehdokkaille.

Tilaisuus on kaikille avoin ja maksuton. Lisätietoa tapahtumasta Facebookista!

Pohjois-Pohjanmaan Kokoomusnaisten syyskokous 9.11.2019 kello 14.30

Pohjois-Pohjanmaan Kokoomusnaisten sääntömääräinen syyskokous järjestetään piiritoimistolla lauantaina 9.11. kello 14.30 (Vanhantullinkatu 4, 5. krs, 90100 Oulu) Saman päivän aikana piiritoimistolla järjestetään myös Kokoomuksen Oulun kunnallisjärjestön syyskokous (kello 10.00) ja Pohjois-Pohjanmaan Kokoomuksen syyskokous (kello 12.00)