Kokoomusnaiset

ESITTELY

Pohjois-Pohjanmaan Kokoomusnaiset toimii vaalipiirinsä alueella olevien paikallisyhdistysten piirijärjestönä. Pohjois-Pohjanmaan Kokoomusnaiset on osa valtakunnallista Kokoomuksen Naisten Liittoa. Piiriin kuuluu viisi paikallisyhdistystä; Raahen Kokoomusnaiset, Kempeleen Kokoomusnaiset, Oulaisten Kokoomusnaiset sekä Oulun kaupungin alueella kaksi yhdistystä: Oulun Kokoomusnaiset ja Tervaportin Kokoomusnaiset. Pohjois-Pohjanmaan Kokoomusnaiset järjestää tapahtumia ja koulutusta yhdessä paikallisyhdistystensä kanssa. Pyrimme ottamaan esille erityisesti naisia kiinnostavia asioita ja tuomaan naisnäkökulmaa yhteiskunnalliseen keskusteluun.

Maailma ei ole valmis ja tärkeät asiat vaativat puolestapuhujia myös tulevaisuudessa.

Tule mukaan osaavien naisten vaikuttavaan joukkoon!

Pohjois-Pohjanmaan Kokoomusnaiset 2020:

Järjestösihteeri: Elli-Nora Vehmanen, 044 028 1996, elli-nora.vehmanen@kokoomus.fi

Puheenjohtaja: Susanna Yli-Luukko, susanna.yli-luukko@psshp.fi

Varapuheenjohtaja: Kirsti Avela, avelakirsti@gmail.com

Taloudenhoitaja: Jaana Urpilainen

Hallituksen jäsenet: Tarja Ylitalo, Liisa Poikkimäki, Kaisu Similä, Maija-Leena Virta-Kangas ja Maija-Leena Hirvonen

Hallituksen varajäsenet: Meri Kurtelius-Kuure, Marika Helms, Anna-Liisa Lämsä, Auli Kananen ja Liisa Hiltula

Paikallisyhdistykset:

Kempeleen Kokoomusnaiset: puheenjohtaja Raija Melgin-Keränen, 050 463 6360, raija.melginkeranen@gmail.com

Oulaisten Kokoomusnaiset: puheenjohtaja Kirsti Avela, 050 460 9885, avelakirsti@gmail.com

Oulun Kokoomusnaiset http://oulunkokoomusnaisetry.kokoomus.net/, puheenjohtaja Anna-Liisa Lämsä, 040 756 5015, annaliisa.lamsa@gmail.com

Raahen Kokoomusnaiset: puheenjohtaja Maija-Leena Hirvonen, 0505057575, hirvonen.maijaleena@gmail.com