Kokoomusnaiset

ESITTELY

Pohjois-Pohjanmaan Kokoomusnaiset toimii vaalipiirinsä alueella olevien paikallisyhdistysten piirijärjestönä. Pohjois-Pohjanmaan Kokoomusnaiset on osa valtakunnallista Kokoomuksen Naisten Liittoa. Piiriin kuuluu viisi paikallisyhdistystä; Raahen Kokoomusnaiset, Kempeleen Kokoomusnaiset, Oulaisten Kokoomusnaiset sekä Oulun kaupungin alueella kaksi yhdistystä: Oulun Kokoomusnaiset ja Tervaportin Kokoomusnaiset. Pohjois-Pohjanmaan Kokoomusnaiset järjestää tapahtumia ja koulutusta yhdessä paikallisyhdistystensä kanssa. Pyrimme ottamaan esille erityisesti naisia kiinnostavia asioita ja tuomaan naisnäkökulmaa yhteiskunnalliseen keskusteluun.

Maailma ei ole valmis ja tärkeät asiat vaativat puolestapuhujia myös tulevaisuudessa.

Tule mukaan osaavien naisten vaikuttavaan joukkoon!

Kuvassa Pohjois-Pohjanmaan Kokoomusnaisten puheenjohtajisto. Vasemmalla puheenjohtaja Pia-Riitta Korvenheimo ja oikealla varapuheenjohtaja Sari Kurtti.

Paikallisyhdistykset:

Kempeleen Kokoomusnaiset: puheenjohtaja Raija Melgin-Keränen, 050 463 6360, raija.melginkeranen@gmail.com

Oulaisten Kokoomusnaiset: puheenjohtaja Kirsti Avela, 050 460 9885, avelakirsti@gmail.com

Oulun Kokoomusnaiset http://oulunkokoomusnaisetry.kokoomus.net/, puheenjohtaja Anna-Liisa Lämsä, 040 756 5015, annaliisa.lamsa@gmail.com

Raahen Kokoomusnaiset: puheenjohtaja Kristiina Kemppainen, 044 721 0601, kristiina.kemppainen@monisiivous.com

Tervaportin Kokoomusnaiset, puheenjohtaja Laila Kivirauma, 050 523 7871, laila.kivirauma@nic.fi

Facebook: https://www.facebook.com/pohjoispohjanmaankokoomusnaiset/

Instagram: @ppkokoomusnaiset